XS
SM
MD
LG
XL
KAPORTA - BOYA


         Aracınız servisimize giriş yaptığında  ilk olarak hasarın oluşum şekli ve aracın hasara maruz kalan bölgeleri incelenir ve parça ve işçilik tespiti yapılır.
Hasarlı parça yenisi ile değiştirilecekse montajın yapılacağı alan düzeltilerek, yeni parça yerine alıştırılır. Parça onarılacaksa en doğru onarım tekniği seçilerek işlem tamamlanır. Araç üzerinde yapılan kesme, kaynak, delme vb. işlemler aracın gelecek yıllardaki performansını ve görünümünü bozmayacak şekilde yapılır.

        Boyama işlemine başlamadan önce aracı pas ve çürüklerinden arındırılır. Pas ve çürükleri zımpara, plastik disk vb. ürünlerle temizlenir.
Aracın genel durumuna göre, doğru malzeme seçimi yapılarak; dolgu macunu, astarı ve son kat astarı uygulanır; her işlemin arasında, kimyasal reaksiyonun tamamlanması için uygun sürelerin geçmesi beklenir.
Aracın boya kod numarasını boya mix sistemine girerek servisimizde bulunan boya laboratuvarında, aracınızın rengi oluşturulur.
Gereken noktalara doğru zamanda, doğru sıralamayla doğru malzemeler kullanarak boyanır.
Son kat boya, fırında yaklaşık 20°C'de atılır ve araç 40 dakika boyunca, 60°C'de fırında kurutulur.  



{alanbaslik}